Legújabb posztok

Kezdő alap edzésterv

Ezt az edzéstervet neked ajánljuk ha még kezdő vagy a súlyzós edzés világában. Ezzel az edzéstervvel rátudod szoktatni a testedet a nagyobb fizikai terhelésre, és eltudod sajátítani az
Tovább

Várjuk receptjeiteket!

Szeretsz főzni? Jártas vagy a testépítő étrend világában? Akkor várjuk kedvenc receptjeiteket  a készülő újságunkba. Lehet szálkásító vagy tömegnövelő étel is. Ha magadra ismertél küldd el az info@fitkozosseg.hu email
Tovább

Kezdő női edzésterv

Edzésterv BemelegítésAlsótest Combfeszítő 4×10 Guggolás saját testsúllyal 4×10 Combhajlító 4×10 Combközelítő 4×15 Combtávolító 4×15 Vádli gépen 4×10 Felsőtest Hát: Lehúzás mellkashoz széles fogással 3×10 Mell: Fekvenyomás 3×15 Fekvőtámasz
Tovább

Proteines gofri – Recept

  Hozzávalók: 50g zabliszt / ledarált zabpehely 30g vaníliás fehérjepor 1 egész tojás 2 késhegynyi szódabikarbóna Elkészítés: A hozzávalókat alaposan elkeverjük,majd annyi vizet adunk hozzá, hogy a palacsintánál
Tovább

Milyen fehérjét válasszak?

Minden kezdőben,vagy aki még nem használt ilyen étrendkiegészítőt megfogalmazódik a kérdés,hogy milyen fehérjét válasszon. Nos először azt kell eldönteni,hogy milyen célra szeretnénk használni a fehérjét. A piacon már lehet kapni minden
Tovább